Друштвене мреже…

…данас смо сведоци да многе личности и многе фирме користе разне платформе друштевних мрежа за лучно рекламиранје. Овај начин рекламиранја јер постала свакодневица и сведоци смо свега и савчег. Има беома лепих и веома непријатних стави како од стране појединаца тако и од стране озбиљних фирми. Нисам могао да верујем да су моје колега ишле толико далеко и да су правили фото албуме у којима су исмејавали власнике мотора или пак своје колеге кад би нешто нашли да није како треба. Лучно мислим ма колико ти био врхунски сервисер ти губиш сваки кредибилитет допустајући себи да се спусти толико ниско. Нажалост многи у Северној Америци нису чули, а камоли прочитали бон тон, па се и не чудим њиховом понашању. Чуди ме понашање мојихј колега ако тако могу да им се обратим у Отаџбини и у Европи. Увек полазим од самог себе и увек гледам да на било који проблем да сам наишао не исмејавам ничију муку или незнање. Знам да је то део кућног васпитања и одрастања као особе и професионалног одоноса према послу и странкама. Приступ сваком полсу за који си плачен мора да буде 110%, како ми то кажемо у мото спорту кад су трке у питању. Ако даш 110% од себе загарантовано успеваш и поред свих тешкоћа које могу да те снађу на путу ка твом циљу. Ја сам увек имао један циљ да будем најбоњи у свом послу у крају или граду где живим… али сам бирао срества и начине да то остварим. Изабрао сам онај тежиу пут јер сам желео да ме људи овде памте, не само као доброг сервисера него као и неког ко преставља свој народ у најбољем свету кад је мото спорт у питању. И после 20 и кусур година водим битку и исправљам криве дрине коју су оставили разни, па и чак моји рођени сународњаци у очима ових овде. Да није лако није, али се борим сваки дан и некад сам можда и сувише суров према мојим сународњацима који су заслужили лошим престављањем свог народа пред енглезима који нас и овако мрзе. Па кад виде да и ти сам себе мрзиш то им даје веће право да те још више понижавају.. На шта желим да вас обратим пажњу:

– будите спремни да признате споствену грешку

-никад не подценивати или исмејавати рад било којег колеге

-кад постављате слике на друштвене мреже пазите да вам тај део радионице буде чист и уредан. Алати који се не корсите за тај део посла склоните пре сликања (као нпр. преуматски пиштољ), почистите прашњави под кад мењате уње и кад сликате исто… итд…

-будите максимално коректни и професионални у свим вашим коменатрима или се само суздржите негативних коментара без обзира на све. Само тако можете да постоигнете више поштовања и да се уздигнете као човек и сервисер

  • никада не причајте лоше о својој држави и свом народу ма колико лоше било у истој. БУДИТЕ ПОНОСНИ НА СВОЈЕ ПРЕТКЕ, ДЕДОВЕ И ОЧЕВЕ

 

Постави коментар